Sunday 21 April 2013

GLAM IN MY HEART




No turning back...!!!!tat's is in my heart, once dah letak kaki kat dalam bisnes ni,saya sebulat hati memang akan buat sampai jadi, BERJAYA sampai ke puncak,Crown Diamond Manager ( CDM ) yeahhhh....pangkat tertinggi dalam bisnes ni..in shaa allah wil be mine..!!Akanku ikut serapat-rapatnya my beloved mentor SHA KHALID, and thanks to hanis too kerana bagi jalan kepada kami untuk berjaya juga...




Alhamdulillah diberi keizinan dan diperkenalkan dengan group GLAM ni,memang sangat teruja i'm one of them yang mempunyai cita-cita yang sama,iaitu menjadi usahawan yang berjaya, money freedom,time freedom dan yang paling best debt freedom..in shaa allah.



GLAM bukan hanya gah pada nama sahaja tapi kemunculan sinar-sinar baru yang membuktikan segala-galanya. Mana tak nya seawal tahun ini sahaja dah 3 orang confirm CDM tau..!!!many months to go..Ini semua sebenarnya hasil usaha yang tak putus-putus mentor a.k.a ketua dalam menyumbangkan ilmu dan memberi sokongan pada bisnes partner masing-masing. That's why kumpulan or group itu memainkan peranan penting dalam menyumbang kepada sesuatu kejayaan. Sangat bangga kerana berada dalam group ni, GLAM.



Ini adalah CDM awal tahun iaitu  CDM Nurul Aini Ismail dibawah pimpinan CDM Maisarah. CDM Nurul ni mengambil masa 1tahun 5 bulan sahaja untuk berjaya memegang pangkat tertinggi CDM. CDM Nurul dulu bekerja di Tesco and now dah jadi business women sepenuh masa and now income confirm 30k, waaaaa sakit telinga kan dengar.....Setiap yang menang or berjaya akan dirai kan seperti ini,mmm best kan...tak sabar-tak sabar....hehehehe

dirai kan dengan meriah sekali



penyerahan beg keramat dari sifu Hanis Haizi, pemabakar semangat...






Our next yang diraikan adalah CDM Roslida M Jani, berasal dari Terengganu, uhukkkkk,tempat tinggalku dan mengapa tidak aku,mesti boleh...in shaa allah suatu hari nanti...wah semangat berkobar-kobar...CDM Roslida anak didik CDM Nurul,wah macam marathon CDM plak kan..best best, dan inilah yang membuktikan group, GLAM, ni sendiri berupaya untuk buat semua ni and inilah orang kata win-win situation..ketua tak lepas tangan gitu..!!CDM Roslida ni jugak sebelum ni mempunyai perniagaan sendiri dan suaminya adalah staf petronas,tapi tidak menghalang beliau untuk buat bisnes ni.

Ini kerana dalam bisnes ni kita akan dapat lebih,tidak hanya pada income tapi dari segi persahabatan, daripada stranger now become good/best friend, boleh develop keyakinan diri sendiri, tahu protokol,boleh join event2 yang gah dan happening dan banyak lagi sebenarnya..best sangat..and truely,apa yang saya rasa, dalam bisnes ni kita dapat kikis perasaan negatif dalam diri itu, itu sebenarnya kebaikan@perubahan yang paling besar.


congrats to CDM Roslida...





And last tuk 1st quarter 2013 adalah CDM Mursyida dari Kelantan..uhuhukk tempat tumpah darahku,mengapa tidak aku ( skali lgi kan ), in shaa allah...Mulakan perjalanan dalam bisnes ni a little bit slow tapi dengan consistent dan istiqamah,now inilah hasilnya dengan menikmati her 5 figure income...waaaahh best,best....



CDM Mursyida and kaum kerabat a.k.a bis partner





Dan inilah sesi terakhir our GLAM family...memang setiap kali ada keraian,kawan-kawan seperjuangan akan merai kan. Inilah juga trademark GLAM,meraikan setiap kejayaan ahli. Cara ini juga dapat meningkatkan lagi semangat bisnes partner lain agar terus berusaha untuk capai yang sedemikian. At begining started with stranger and now we're best friend.


Dalam masa 3 tahun sahaja GLAM dan melahirkan almost 20 orang CDM. Satu pencapaian yang sangat dan patut dibanggakan. Seperti yang dikatakan ini baru permulaan tahun, banyak bulan lagi dan insyaallah lebih ramai lagi akan lahir dengan tittle CDM...hoyyeeeee.........!!!

And that's why  I CHOOSE GLAM...inilah tunggak kejayaan kami,kayu pengukurnya sudah jelas dan terbukti, 3orang CDM in 1st quarter 2013..and you wanna be part of us, come we will guide you along the way...In Shaa Allah..

You can ask me for more HP - 019-979 6990
Email : yatdhamid.gmail.com
FB : Hayati Hamid

No comments:

Post a Comment