Tuesday 18 June 2013

Penyusuan Badan VS Pemakaian Premium Beautiful Bra

Hi olls,

Entry kali ni saya ingin menjawab persoalan yang sekarang ni banyak ibu-ibu bertanya pasal kalu pakai Premium Beautiful ni susah tak untuk aktiviti penyusuan?kalu nak pump plak cmana???

Bagi pihak kami memang amat mengalu-alukan soalan-soalan seperti ini, cos kami as a authorised agent memang kena peka akan produk yang kami jual,so setiap persoalan mesti kami akan selesaikan, in shaa allah.

Ok bagi persoalan di atas inilah jawapannya;


Jawapan : Sebenarnya tak susah pun malahan sangat lah digalakkan, dan sebenarnya banyak membantu. Untuk pengetahuan anda juga ciri-ciri long bra Premium Beautiful -'designated specifically for nursing'. Ok di bawah ini adalah contoh permasalahan anda semua :





Ini gambar selepas kita pakai long bra, pandangan dari sudut tepi. Kemudian longgarkan tali bra dan turun kan cup bra. Kepada ibu yang menyusukan bayi dan boleh lah terus menyusukan bayi anda

Dan dibawah ne cara kalau nak pakai breast pump.



Setengah breast pump tu akan ada clip seperti gambar di atas, jadi kalau ada boleh clip dan "berfreestyle". Clip tu dicangkuk kepada adjuster long bra dan lagi satu clip boleh clip pada waist nipper ( ikut keselesaan anda..),jadi boleh lah teruskan mengepam.




Bagi anda yang mengepam manual juga, boleh diaplikaskan cara ini, sangat mudah dan praktikal sebenarnya,cos kain bra tersebut amat lembut dan boleh diselak dengan senang. Ini kerana Premium Beautiful adalah bersifat kapas      ' cotton bra' yang mana ianya memberikan kesan keselesaan dan payudara anda yang mengandugi susu boleh bernafas.

So, cmana???mudahkan !!! siapa kata kalau menyusu bayi kita tidak boleh pakai Premium Beautiful...!!
Dan mungkin juga anda tertanya-tanya bila saya kata sebenarnya pakai Premium Bautiful ini banyak membantu ibu-ibu yang menysukan badan. Inilah antara kebaikan @ manfaat memakai Premium Beautiful untuk anda yang menyusukan bayi : 

# susu badan tidak akan mengering malahan produksi susu badan juga menjadi semakin lancar dan sekaligus membanyakan kuantiti susu anda
# mengelak daripada terjadi pembekakkan payudara ekoran daripada gap penyususan yang lama, ini kerana cup PB ini menyeimbangkan pembesaran buah dada dan produksi susu.
# payudara jugak tidak akan jatuh,malah akan up-lift dengan pemakaian PB ini berbeza dengan pemakaian bra biasa
# juga akan membantu menganjalkan payudara anda


So mengapa anda masih teragak-agak untuk mendapatkan pakaian dalam yang amat berkualiti ini. Untuk info lanjut or sebarang pertanyaan boleh la 

mesej saya :  019- 979 6990

email : yatdhamid@gmail.com

FB : Hayati Hamid







No comments:

Post a Comment