Thursday 1 August 2013

Mineral Coffee

Hi olls,

Apa kaba, hari ni??ada sehat ka??lagi tak sampai seminggu kita nak sambut Raya,so far persiapan camana??semua dah settle ke??saya alhamdulillah dah buat persiapan dari sebelum puasa lagi,so bulan puasa ni memang rilex so tak ada la terkejar-kejar sangat. Tahun ni puasa alhamdulillah diberikan kesihatan yang sempurna dapat menunaikan ibadah dengan bersemanagat. Tambahan pula saya memang menjaga kesihatan saya dengan produk-produk hai o yang amat bagus, contohnya saya memang memakai Premium Beautiful setiap hari, untuk elak gastrik, BB plus collagen untuk menyerikan kulit dan jangan tak tahu BB plus collagen ni juga membuatkan kita aktif dan bertenaga,dan satu lagi mineral coffee untuk kesegaran sepanjang hari. Sebelum-sebelum ni dah banyak entry pasal PB and Bb plus kan so kali ni mai saya cerita pasal mineral coffee plak. 


Mineral coffee ni mempunyai garam buluh yang sangat berkhasiat. Di samping rasa dan baunya yang harum, diperbuat dari biji kopi berkualiti, ia juga mempunyai manfaat yang banyak dari segi kesihatan. 




Antaranya kebaikan mineral coffee ni adalah:-



1. Kaya dengan Mineral yang diperlukan oleh badan2. Dapat meneutralkan ASID dalam badan
3. Bersifat anti-oksidan yang mampu melawan sel kanser
4. Mampu menjadi diet harian
5. Mencegah komplikasi Kencing Manis
6. Menstabilkan tekanan darah
7. Mencegah dan memulihkan Gastrik
8. Mencegah Osteoporosis
9. Merendahkan risiko sakit jantung
10. Mengubati Asma
11. Mencegah Migraine
12. Memberi Kesegaran dan Tenaga sepanjang masa
13. Anti Penuaan







Berita baik bagi penggemar-penggemar kopi semua,nak minum tapi takut diserang migrain,jangan risau kopi ini bukan seperti kopi yang biasa,cuba dulu baru tahu.

Sms/whatsapp me at 019-979 6990





No comments:

Post a Comment