Thursday 14 March 2013

Bella Award vs Hanis haizi

Hi olls...

CDM celebrity la katakan...memang glamor nyah...i'm so proud of her, from no body to somebody..daripada plain housewaife yang tak pernah kerja dan yang tak ramai kawan, and sekarang ni berpusu-pusu orang yang nak kawan dengan dia, berebut-rebut orang yang mengimpikan nak jadi cam CDM Hanis ni, ye la women with 6 figures income...hoiiiiiii, sangat jeles kan...

Baru-baru ni dia telah keluar dalam majalah Nona edisi Mac and now Hanis Haizi is being invited for Bella Talkshow. ( archive tonton.com.my for Bella 2013 > Episode 40 )

Hanis Haizi with Elaine Daly after the Bella Talk Show

Then, not only our mentor yang selalu jadi tumpuan media, now our company pun jadi tumpuan after being the main sponsor for Bella Awards. Memang bangga cos  bukan calang-calang company boleh jadi main sponsor for prestigious awards. Memang di akui Hai-O one of the company yang kukuh di Malaysia & was listed on BSKL since 1996. 


kedudukan teratas


Bella Awards merupakan acara yang julung kali di adakan untuk memberi pengiktirafan dan penghormatan kepada wanita dari pelbagai bidang,termasuklah business, sports, health, beauty and also our artist. Memang tak di nafikan, Bella Awards berlangsung dengan penuh meriah & glamour. 

So jom kita layankan gambar yang glamor olls ;)


Hanis with beloved hubby CDM Razali Zain


posingg...



jeles tak..red carpet olls....


turut bersama-sama iaitu CDM Maisarah


Bella Awards 2013 Hosts
 Daphne Iking, Hans Isaac, Elaine Daly, Vanessa Chong

artis jemputan Ronan Keating
meriahnya olls

and the winners– Fara Fauzana, Dato’ Ir. Rosaline Ganendra, Gillian Hung, Debbie Goh, Dr. Premitha Damodaran, Low Ngai Yuen. Congratulations!!


Wooow!!! memang bangga sangat to be this group,Green Leaders Academy Malaysia (GLAM). Banyak usaha promosi yang telah dilakukan oleh our great mentor and company itself, mostly jalan semua dah ada tunggu untuk kita lalu sahaja...memang tak susah just copy and paste sahaja cara yang dah ada. Makin senang nak buat  business since free promo is everywhere.

Baru je habis Bella Award and now baru lepas fotoshoot untuk majalah In-Trend plak...haiiiiiihhhhh sgt glamor nyah...



Hanis Haizi for Intrend.. tunggu keluarannya nanti ye;)

Lagi teruja cos nak tunggu my direct mentor Sha Khalid jugak akan bersiaran dalam rancangan Bella Talkshow tidak lama lagi..tunggu..!!!!!tidak pernah mengimpikan akan keluar dikaca tv tapi ni semua peluang yang akan dirasai apabila bersama-sama orang yang berjaya. Insyaallah

Saya sendiri dah memulakan langkah pertama to enter in this bisnes, so anda bila lagi..jom la kawan-kawan kita letak impian kita dihadapan dan insyaallah semuanya  akan jadi realiti.

Have a BIG dream, just start taking your first step today. If kita takut, just follow orang yang dah berjaya so tempiasnya akan kena kita jugak, senang kan...!!!


Do call / sms me if you interested to know more details :)
019-979 6990- Yatd Hamid

P/s: Pic credit to Hanis Haizi

No comments:

Post a Comment